دلیل تعویض بلینگام در بازی با بایرن مونیخ مشخص شد

دلیل تعویض بلینگام در بازی با بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی دلیل تعویض جود بلینگام ستاره رئال مادرید در بازی با بایرن مونیخ را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه آلیانتس آرنا، یک تساوی ارزشمند دو بر دو به دست بیاورد و حالا می تواند در سانتیاگو برنابئو، کار حریف آلمانی اش را یکسره کند. اما در این دیدار، جود بلینگام در دقیقه 75 تعویض شد و نتوانست بازی را به پایان برساند. این تعویض باعث نگرانی هواداران لوس بلانکوس شد و آن ها نگران بودند که مصدومیت جدی سراغ ستاره انگلیسی تیمشان آمده باشد. 

به نقل از سایت گل، اما کارلو آنچلوتی درباره این تعویض گفت: "امشب بلینگام در بهترین سطح خودش نبود، اما تمام تیم اینگونه بود. بعد از 60 دقیقه بازی کردن، بلینگام احساس گرفتگی عضله داشت و به همین خاطر مجبور به تعویضش شدم."

بلینگام حتی در بازی گذشته رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد به خاطر ناراحتی معده غایب بود. حالا 8 روز دیگر تا بازی برگشت دو تیم در آلیانتس آرنا باقی مانده و بلینگام فرصت خوبی برای استراحت و ریکاوری کردن در اختیار دارد. به نظر می رسد ستاره سابق دورتموند در بازی آینده رئال مادرید حضور نداشته باشد.

4416