ادعای ستاره بایرن مونیخ: مقابل رئال مادرید کمی بدشانس بودیم

ادعای ستاره بایرن مونیخ: مقابل رئال مادرید کمی بدشانس بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا ستاره آلمانی بایرن مونیخ می گوید تیمش شایسته کسب پیروزی در این بازی بود، اما آن ها بدشانس بودند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب رئال مادرید توانست در بازی با بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورد و حالا می تواند سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش، توماس توخل و بازیکنانش را شکست دهد. آن ها در ابتدا با گل وینیسیوس پیش افتادند، اما در ادامه لروی سانه بازی را به تساوی کشاند و هری کین نیز گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ولی این پایان کار نبود و وینیسیوس جونیور هم از روی نقطه پنالتی به این گل جواب داد تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد. 

موسیالا بعد از پایان بازی به بین اسپورتس گفت: "می توانستیم با برد از زمین خارج شویم. فرصت های زیادی خلق کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم، اما رئال مادرید می تواند از موقعیت هایی که شما فکر می کنید کاری از دستشان ساخته نیست، فرصت های خطرناک بسازند. کمی دردناک بود، اما باید سرمان را بالا نگه داریم و برای پیروزی به برنابئو برویم."

"بازی کردن در چنین شب هایی معرکه است و هرکسی در کودکی آرزوی بازی کردن در چنین اتمسفری را داشته است. من همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان را داشتم."

4416