پاکدل در پیکان؛ بهتر از مجموع دوران پرسپولیس و تراکتور!

پاکدل در پیکان؛ بهتر از مجموع دوران پرسپولیس و تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - حامد پاکدل فصل خوبی را در پیکان سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل پس از درخشش در آلومینیوم اراک راهی پرسپولیس شد و در فصل اول حضورش در این تیم توانست در تمامی رقابت‌ها برای قرمزها ۵ گل به ثمر برساند. با این وجود فصل دوم برای این مهاجم در پرسپولیس، خوب پیش نرفت تا وی در نیم‌فصل سال گذشته در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و راهی تراکتور شود.

حضور پاکدل در تراکتور هم برای این بازیکن خوب پیش نرفت و وی نتوانست با پیراهن قرمز جدید خود گلی به ثمر برساند تا فصل گذشته فوتبالی برای مهاجم باتجربه لرستانی بدون حتی یک گل زده سپری شود.

پاکدل ابتدای فصل جاری باتوجه به قراردادی که با تی‌تی‌ها داشت همراه با شاگردان پاکو خمز راهی اردوی پیش‌فصل ترکیه شد ولی در پایان اردو و پس از بازگشت قرمزها به تبریز، این مهاجم توسط پاکو خمز در لیست مازاد قرار گرفت تا باشگاه پس از توافق با وی، قرارداد این مهاجم را فسخ کند و پاکدل راهی پیکان شود.

اما این انتخاب برای این بازیکن کارکشته خوب پیش رفته و وی توانسته تا بدینجای فصل یعنی تا پایان هفته بیست و پنجم، شش گل با پیراهن تیم تهرانی به ثمر برساند تا از مجموع گل‌هایش در دو فصل گذشته در پرسپولیس و تراکتور، بیشتر گلزنی کرده باشد. آماری که پاکدل به آن نیاز داشت تا نشان دهد همچنان مهاجمی قابل اطمینان در فوتبال ایران است.

1997