چلسی با ۱۴ مصدوم به مصاف تاتنهام می‌رود

چلسی با ۱۴ مصدوم به مصاف تاتنهام می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رسمی از سوی باشگاه چلسی، تیاگو سیلوا و اکسل دیساسی هم دچار مصدومیت شدند تا تعداد مصدومان چلسی برای بازی مقابل تاتنهام به ۱۳ بازیکن برسد.

به گزارش فوتبالی، پنج‌شنبه شب و در چارچوب بازی معوقه‌ از هفته‌‌ی بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و تاتنهام در استمفوردبریج به میزبانی آبی‌ها به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم برای بازی مصدومان زیادی دارند.

انژه پوستکوگلو در کنفرانس خبری پیش بازی اعلام‌ کرد که تیمو ورنر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ بازی‌های پایانی فصل را از دست خواهد داد. اما از آن سو، مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی اعلام کرد اکسل دیساسی و تیاگو سیلوا هم به جمع مصدومان این تیم اضافه شدند.

نکته جالب توجه این است که چلسی هم اکنون ۱4 بازیکن مصدوم برای دیدار پنج‌شنبه شب مقابل حریف همشهری خود دارد. رابرت سانچز، تیاگو سیلوا، اکسل دیساسی، وسلی فوفانا، بن چیلول، مالو گوستو، ریس جیمز، لسلی اوگوچوکوو، انزو فرناندز، رومئو لاویا، رحیم استرلینگ و کارنی چوکومکا 12 نفری هستند که قطعا بازی مقابل تاتنهام را از دست خواهند داد.

لوی کولویل و کریستوفر انکونکو دو بازیکنی که مدتی است مصدوم بودند به تازگی به تمرینات گروهی چلسی اضافه شدند و احتمال کمی وجود دارد که هر دو بتوانند برای بازی پنج‌شنبه شب رو نیمکت تیم حضور داشته باشند.

۱۴۲۸