دو ستاره استقلال در یادگار غیب شد؛ اعتراض شدید در فضای مجازی!

دو ستاره استقلال در یادگار غیب شد؛ اعتراض شدید در فضای مجازی!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی امروز تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام حاشیه‌های عجیبی داشت.

به گزارش فوتبالی، دیدار حساس تیم‌های تراکتور و استقلال دقایقی پیش با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و به میزبانی تراکتور برگزار شد. با این نتیجه استقلال 54 امتیازی شد و در صدر باقی ماند. تراکتور هم با 41 امتیاز در همان رده چهارم ایستاد.

این بازی حاشیه‌های جالبی داشت. چه قبل از شروع مسابقه، چه در زمان برگزاری و چه پس از پایان آن. اما یکی از اتفاقات عجیبی که در ورزشگاه یادگار امام رخ داد مربوط به اسکوربورد ورزشگاه بود. در تمام طول مسابقه، روی اسکوربورد نتیجه بازی به همراه نام و لوگوی دو باشگاه دیده می‌شد.

اما چیزی که روی اسکوربورد خودنمایی می‌کرد لوگوی باشگاه استقلال بود. این لوگو که به شکل رسمی دو ستاره در قسمت بالا دارد روی اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام به صورت ساده و بدون ستاره درج شده بود. این اتفاق باعث ناراحتی هواداران استقلال و اعتراض تند آنها در فضای مجازی شد.

مشخص نیست دلیل این کار شیطنت بوده است یا به شکل تصادفی لوگوی بدون ستاره استقلال روی اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام درج شده بود. به هر حال مسئولیت اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام با هیات فوتبال تبریز است و شاید آنها بتوانند توضیح درستی درباره این اتفاق بدهند.

1359