ادامه اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال/ حراست وزارت ورزش، ساختمان باشگاه را پلمپ کرد!

ادامه اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال/ حراست وزارت ورزش، ساختمان باشگاه را پلمپ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- حراست وزارت ورزش و جوانان، اقدام به پلمپ طبقات ساختمان باشگاه استقلال کرده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اعضای هیات مدیره استقلال طی اقدامی ناگهانی، جلسه‌ای سه نفره تشکیل داده و علی خطیر را از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار کردند.

امروز، رسانه‌های رسمی استقلال با یک روز تاخیر این ماجرا را بازتاب داده و رسما از پایان همکاری با خطیر خبر دادند. ضمنا کانال رسمی هلدینگ خلیج فارس هم سرپرست جدید باشگاه را معرفی کرد و اعلام کرد فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب شده است.

این اتفاقات عجیب و جنجالی که طی 24 ساعت اخیر پیرامون استقلال رخ داده، گویا به این زودی‌ها تمامی ندارد و هم اکنون حراست وزارت ورزش اقدام به پلمپ ساختمان این باشگاه کرده است!

گویا علی خطیر پس از قطعی شدن برکناری، برای جمع کردن وسایل خود به ساختمان باشگاه می‌رود و پس از خروج وی از باشگاه، حراست وزارت ورزش اقدام به پلمپ طبقات باشگاه استقلال می‌کند.

خبرگزاری ایسنا خبر داده که این پلمب توسط هلدینگ خلیج فارس انجام شده اما ظاهرا حراست وزارت ورزش این کار را انجام داده است تا طی تشریفات رسمی باشگاه را به هلدینگ دهد.

آنطور که ایسنا گفته هیچکدام از اعضای باشگاه تا روز یکشنبه اجازه تردد به ساختمان باشگاه را ندارند. 

برخی از رسانه‌ها دقایقی پیش اعلام کردند که این پلمپ از سوی نماینده هلدینگ خلیج فارس بوده، اما همانطور که گفته شد پیگیری‌ها از باشگاه استقلال مشخص کرد که این اقدام از سوی حراست وزارت ورزش صورت گرفته است. به نظر می‌رسد با تغییر مالکیت و روی کار آمدن شرکت پتروشیمی خلیج فارس، باید شاهد تغییرات زیادی پیرامون باشگاه استقلال باشیم.

7474