تمجید تن هاگ از بازیکن تبعیدی منچستریونایتد

تمجید تن هاگ از بازیکن تبعیدی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که تحت تاثیر عملکرد جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با تک گل نیکلاس فولکروگ موفق به شکست دادن پاریسن ژرمن شد تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشد. در این بازی جیدون سانچو عملکرد بسیار خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تا تن هاگ به تمجید از او بپردازد. 

سرمربی هلندی شیاطین سرخ گفت: "بگذارید اینطوری بگویم، او روز چهارشنبه خیلی خوب بازی کرد و همچنین بازیکن خوبی می باشد. او ثابت کرد که چرا منچستریونایتد او را خرید و نشان داد که ارزش زیادی برای منچستریونایتد دارد که این خبر خیلی خوبی است. من برای جیدون خوشحالم. برای عملکرد در بازی مقابل پی اس جی. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد."

در حقیقت، همین تن هاگ بود که دستور داد تا جیدون سانچو را برای مدتی از منچستریونایتد بیرون کنند. ستاره انگلیسی بعد از توهینش به تن هاگ پس از بازی با آرسنال، حاضر به عذرخواهی از تن هاگ نشد و سرمربی سابق آژاکس نیز اعلام کرد سانچو تا زمانی که عذرخواهی نکند، جایگاهی در ترکیب نخواهد داشت.

4416