اشتباه پولی و گل اورونوف؛ دروازه‌بان برزیلی نساجی چشم خورد

اشتباه پولی و گل اورونوف؛ دروازه‌بان برزیلی نساجی چشم خورد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در بازی با نساجی روی اشتباه درواز‌ه‌بان حریف خیلی زود به گل رسید.

به گزارش فوتبالی، بازی تیم‌های نساجی و پرسپولیس از دقایقی پیش در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شروع شد و در حالی که خیلی‌ها انتظار نداشتند قبل از رسیدن به دقیقه 10 شاهد اولین گل مسابقه بودیم. در دقیقه 6 اوستون اورونوف موفق شد روی پاس به عقب وحید امیری دروازه میزبان را باز کند. 

پرسپولیس روی اولین حمله جدی‌اش در این مسابقه از سمت چپ به دروازه نساجی حمله کرد. امیری داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از یک مکث کوتاه، اورونوف را در موقعیت مناسب دید و با پاس رو به عقب، توپ را به اورونوف سپرد. وینگر ازبکستانی پرسپولیس هم با یک شوت محکم از گوشه محوطه جریمه موفق شد دروازه لوآن پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی را باز کند.

پولی روی این گل واکنش خوبی نداشت. شوت اورونوف نه آنقدر زاویه داشت و نه خیلی پرقدرت بود. اما واکنش ضعیف و دفع ناقص پولی باعث شد توپ خیلی راحت تبدیل به گل شود. البته زاویه دید او کمی بسته بود اما باز هم این شوت، شوتی نبود که به این راحتی تبدیل به گل شود.

نکته عجیب این است که پولی در نیم‌فصل دوم نمایش‌های بسیار خوبی داشت. او در 3 بازی قبلی نساجی مقابل تیم‌های سپاهان، تراکتور و ذوب آهن موفق به کلین شیت شده بود و انتظار می‌رفت در بازی سخت مقابل پرسپولیس هم نمایش خوبی داشته باشد. اما در همان دقیقه ششم مرتکب اشتباه شد و دروازه‌اش را باز شده دید.

نکته عجیب دیگر این که پولی قبل از این بازی فقط یک بار گل خورده بود که آن گل را هم در همین ورزشگاه وطنی و بازی خانگی با ملوان دریافت کرده بود. همین عملکرد خوب باعث شده بود رسانه‌ها و فوتبالدوستان حسابی از او تعریف و تمجید کنند اما به نظر می‌رسد دروازه‌بان برزیلی بعد از این حرف‌ها چشم خورده است!

1359