حریف دلخواهِ ستاره ازبکی؛ اورونوف چهارمین گلش را به نساجی زد

حریف دلخواهِ ستاره ازبکی؛ اورونوف چهارمین گلش را به نساجی زد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در نیمه اولِ بازی با نساجی با گل اوستون اورونوف از میزبان پیش افتاد. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعتی پیش پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل نساجی قرار گرفته است. نیمه اول این مسابقه با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. گل پرسپولیس را در دقیقه 6 اوستون اورونوف وارد دروازه میزبان کرد.

نکته جالب این است که اورونوف در زدن گل به نساجی سابقه درخشانی دارد. او با تیم قبلی‌اش یعنی نوف باخور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا دو بار مقابل نساجی قرار گرفت و اتفاقا در همین دو مسابقه بود که استعداد درخشان خودش را نشان داد و چشم تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال را گرفت. 

اورونوف در بازی رفت نساجی و نوف باخور از ابتدای نیمه دوم و در حالی که نساجی با یک گل پیش بود وارد زمین شد. اورونوف موفق شد گل مساوی را به نساجی بزند و روی گل پیروزی‌بخش تیمش هم موثر بود. پاس عرضی خطرناک او با دفع اشتباه مهرداد عبدی وارد دروازه نساجی شد.

در بازی برگشت هم که با برتری 3 بر یک نوف باخور تمام شد اورونوف دو گل اول تیمش را زد. بعد از این بازی بود که حذف نساجی از لیگ قهرمانان قطعی شد. امروز و پس از 5 ماه اورونوف این بار با پیراهن پرسپولیس مقابل نساجی قرار گرفت و موفق شد دوباره دروازه این تیم را باز کند.

1359