برهانی: صحبت هایی برای بازگشت به آکادمی شده اما هنوز قطعی نیست

برهانی: صحبت هایی برای بازگشت به آکادمی شده اما هنوز قطعی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق استقلال از ادامه مذاکرات برای حضور در آکادمی این باشگاه خبر داد.

به گزراش فوتبالی، آرش برهانی درمورد مسیر قهرمانی استقلال، اظهار داشت: ان شاالله استقلال بتواند مثل همیشه یک بازی خوب انجام بدهد و ببرد.همه چیز دست خودمان است‌ ان‌شاالله بازی‌ها را ببریم و استقلال به آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

وی افزود: دو مربی با دانش امروز بازی دارند. مطمئنا استقلال آنالیز خوبی داشته و می‌تواند دوباره از پس تیم خوب ذوب آهن بربیاید.

برهانی درخصوص بازگشت به آکادمی استقلال، گفت: صحبت‌هایی با فرشید سمیعی شده ولی هنوز صددرصد مشخص نیست.

وی درمورد انتقال مالکیت استقلال به بخش خصوصی، عنوان کرد: همه می‌دانند اتفاقی مثبت است و از آن خوشحالند. امیدوارم با این اتفاقات، این باشگاه به لیاقت و شایستگی که حتی در آسیا داشته برسد.

وی درمورد برنامه‌هایش برای بازگشت به آکادمی، گفت: برنامه خیلی خوبی برای آکادمی داشتم و خروجی آن سالی که در آکادمی بودم، مشخص است. بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند یا یکی دو نفری که الان در استقلال هستند. شرایط خیلی خوبی بود ولی سالی که باید برداشت می‌کردیم انجام نشد. حدود ۲۵ بازیکن به تیم‌های دیگر رفتند و نشد سرمایه‌گذاری انجام شده را به خوبی به پایان برسانیم.

برهانی تصریح کرد: مدیران باید برنامه داشته باشند تا آکادمی بتواند استعدادها را شکوفا کندو به چرخه تیم بزرگسالان و لیگ برتر برساند. تمام تلاشمان را صادقلنه انجام دادیم که آکادمی خوبی داشته باشیم.

2636