باخت ذوب آهن در خارج از اصفهان پس از یک سال و یک ماه

باخت ذوب آهن در خارج از اصفهان پس از یک سال و یک ماه

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان با نتیجه دو بر یک به نفع آبی پوشان پایان یافت

به گزارش فوتبالی، آبی پوشان پایتخت در یک دیدار مهیج و تماشایی توانستند گاندوهای اصفهانی را دو بر یک ببرند تا باز هم به صدر جدول بازگردند و اختلاف یک امتیازی شان با پرسپولیس رتبه دومی حفظ شود. گل اول این دیدار را مجید علیاری در دقیقه 6 وارد دروازه استقلال کرد تا سکوتی مرگبار آزادی را فرا بگیرد.

اما آبی پوشان با حملات پی در پی، توانستند در دقیقه 64 روی ضربه زیبا جلال الدین ماشاریپوف بازی را به تساوی بکشانند. این پایان ماجرا نبود و گل دقایق آخری بلانکو، نسخه تیم ربیعی را پیچید و آبی پوشان را با یک کامبک زیبا هم به سه امتیاز رساند و هم به صدر جدول بازگرداند.

این باخت اما برای ذوب آهن هم به معنای از دست دادن رتبه هشتم جدول بود و هم رکورد شکست ناپذیری آن‌ها در خارج از اصفهان را از بین برد. ذوبی‌ها آخرین بار در هفته بیست و ششم لیگ قبل در مصاف با نفت مسجد سلیمان، باختِ خارج از اصفهان را تجربه کرده بودند و حالا پس از گذشت 387 روز از آن بازی، در خارج از خانه و در تهران، بازی را به استقلال واگذار کردند.

اگر بازی چند هفته پیش ذوب‌آهن مقابل سپاهان که طلایی پوشان میزبان بودند و گاندوها مهمان و بازی یک بر صفر به سود سپاهان پایان یافت را از نتایج بازی‌های خارج از خانه ذوب آهن فاکتور بگیریم، آن‌ها یک سال و یک ماه بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان، در یک دیدار خارج از خانه بازنده مسابقه شده‌اند. البته بازنده‌ای سرافراز که صدرنشین رقابت‌ها را برای برد به دردسر انداخته بود و اگر نبوغ خارجی‌های استقلال نبود شاید نتیجه در پایان بازی طور دیگری رقم می‌خورد. 

7899