رسمی؛ تیاگو سیلوا به تیم برزیلی پیوست

رسمی؛ تیاگو سیلوا به تیم برزیلی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که از قبل گفته شده، تیاگو سیلوا در نهایت به تیم فلومیننزه برزیل پیوست و این بازیکن برزیلی پس از به پایان رسیدن فصل جاری راهی این تیم در فوتبال برزیل می شود.

به گزارش فوتبالی ، تیاگو سیلوا که 39 سال سن دارد، در انتهای فصل جاری دیگر از چلسی جدا می شود و قصدی برای ادامه دادن به فعالیت خود در این باشگاه ندارد. او قراردادی دو ساله با فلومیننزه بسته است و قرار است که تا 41 سالگی خود به کار در این باشگاه ادامه بدهد. نکته جالب این جا است که تیاگو سیلوا محصول آکادمی باشگاه فلومیننزه است. او در یک مقطع بین سال های 1998 تا 2000 در آکادمی فلومیننزه حضور داشته است. از سوی دیگر او بین سال های 2006 تا 2009 هم در فلومیننزه حضور داشته است و حالا تیاگو سیلوا دوباره پس از 15 سال به این تیم برزیلی بر می گردد.

تیاگو سیلوا در تیم های میلان، پی اس جی و چلسی در فوتبال اروپا به شهرت رسید. او از سال 2020 به بعد در چلسی حضور داشته است و حالا دیگر می خواهد این تیم را ترک کند. باید دید که تیاگو سیلوا تا چند سالگی می خواهد به بازی کردن ادامه بدهد. احتمالا او قصد خداحافظی از دنیای فوتبال در فلومیننزه را دارد.

1471