واکنش ستاره جوان به انتخاب شدنش به‌عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی

واکنش ستاره جوان به انتخاب شدنش به‌عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر، ستاره این فصل چلسی به‌عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه از نگاه باشگاه و بازیکنان تیم انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، پیشرفتی که کول پالمر در این فصل داشت را کمتر بازیکنی تجربه کرد. او از یک بازیکن نیمکت‌نشین در منچسترسیتی، توانست تبدیل به بهترین بازیکن فصل چلسی و یکی از بهترین بازیکن‌های فصل لیگ برتر انگلیس شود. او حالا شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 دارد.

باشگاه چلسی به صورت رسمی اعلام کرد کول پالمر، ستاره جوان انگلیسی این تیم به‌عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه از نگاه باشگاه و هم از نگاه بازیکنان انتخاب شده است. در فصلی که چلسی چندان در حد انتظار ظاهر نشده بود، پالمر توانست برخلاف خیلی از بازیکنان تیم خوش بدرخشد و نگاه‌ها را به خود خیره کند.

مدیران چلسی در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی، او را در سکوت خبری به خدمت گرفتند. در حالی که هیچ رسانه‌ای درباره انتقال پالمر به چلسی صحبتی به میان نیاورده بود، این ستاره جوان در ساعت‌های پایانی پنجره نقل و انتقالاتی به چلسی پیوست.

این بازیکن پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل چلسی گفت: «اولین فصل من در چلسی باورنکردنی بود. از سرمربی تیم، کادر فنی، هم‌تیمی‌هایم و البته طرفداران تشکر می‌کنم. من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و از این طریق استعداد و توانایی خودم را به معرض نمایش بگذارم. فصل فوق‌العاده‌ای بود؛ بهتر از چیزی که فکرش را می‌کردم رقم خورد.»

او در خصوص بهترین بازیکن فصل گفت: «من به مالو گوستو رای دادم. او بازیکن خیلی خوبی است و من از هم‌بازی بودن با او لذت می‌برم.»

1428