اکباتان خانه دوم ایرالکو؛ این‌بار صورتی خوش یمن بود!

اکباتان خانه دوم ایرالکو؛ این‌بار صورتی خوش یمن بود!

پایگاه خبری فوتبالی- آلومینیوم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی در برابر پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی داشته است.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک که در لیگ بیست و سوم همه را شگفت زده کرده و با توجه به بضاعتی که داشته فراتر از حد انتطار نتیجه گرفته است؛ ایرالکو جدا از عملکرد خوب در لیگ برتر در جام حذفی هم درخشان ظاهر شده و با شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس جواز حضور در جمع هشت تیم برتر مسابقات را گرفته است.

شاگردان مجتبی حسینی که عادت کرده‌اند به گربه سیاه تیم‌های بالانشین جدول بدل شوند و بزرگانی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان را به دردسر بیندازند در تقابل با تیم‌های بدون هوادار پیکان و هوادار هم خوب نتیجه گرفته‌اند.

ایرالکو جمعا در 4 مسابقه‌ای که در طول فصل جاری در برابر تیم‌های پیکان و هوادار برگزار کرده‌ به 8 امتیاز رسیده و به طور کلی مقابل این دو تیم بازنده نبوده است؛ نکته جالب دیگر این است که آلومینیوم در دو مسابقه‌ای که در ورزشگاه دستگردی برگزار کرده پیروز شده و به گونه‌ای می‌توان گفت اکباتان خانه دوم این تیم است. 

پیروزی آلومینیوم در برابر پیکان حسابی برای شاگردان عنایتی گران تمام شد و خودروسازان به یکی از کاندید‌های سقوط به لیگ آزادگان بدل شدند.

اتفاق جالب دیگر درباره بازی این دو تیم این است که اراکی‌ها با پیراهن‌های خاص و صورتی‌رنگ خود به پیروزی رسیدند و به نوعی این پیراهن برای‌شان خوش یمن بود؛ شاگردان مجتبی حسینی یک‌ بار دیگر در مصاف با استقلال صورتی‌پوش بودند و یک بر صفر شکست خوردند. 

9098