نتیجه باخت به پرسپولیس؛ کارنامه الهامی سیاه‌تر شد

نتیجه باخت به پرسپولیس؛ کارنامه الهامی سیاه‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- شکست نساجی در برابر پرسپولیس این تیم را دوباره در مهلکه سقوط به لیگ آزادگان قرار داد.

به گزارش فوتبالی، نساجی در شرایطی دو روز قبل در برابر پرسپولیس قرار گرفت که در بازی قبلی خود موفق به شکست دادن ذوب آهن شده بود و با کسب 3 امتیاز بیرون از خانه در مصاف با گاندوهای اصفهانی به رتبه سیزدهم جدول صعود کرده بود اما شکست در برابر قرمزهای پایتخت معادلات انتهای جدول را پیچیده کرد و نساجی را دوباره وارد فاز سقوط کرد.

قرمزهای مازنی در حالی مغلوب پرسپولیس شدند که بعد از اخراج سروش رفیعی و ده نفره شدن این تیم موفق شدند بازی را به تعادل بکشانند و با شوت غیرقابل مهار امیرمحمد هوشمند دروازه بیرانوند را باز کنند اما چینش دفاعی نامناسب روی یک صحنه و البته نبوغ اورنوف کار نساجی را تمام کرد و شاگردان الهامی گل دوم را در بدترین حالت ممکن دریافت کردند.

شکست در برابر پرسپولیس کارنامه ساکت الهامی را مقابل این تیم سیاه‌تر کرد و او هفتمین باخت خود را مقابل قرمزهای تهرانی متحمل شد. فراموش نکنیم در نیم فصل اول الهامی هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت و با همان تیم موفق به متوقف کردن پرسپولیس یحیی گل محمدی شد.

امید شهرخسته هم‌اکنون با 22 امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد و در کنار خود دو تیم 22 امتیاز استقلال خوزستان و صنعت را می‌بیند. هفته آینده نساجی باید در برابر استقلال خوزستان قرار بگیرد و رسما پیروز آن دیدار می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوارتر باشد.

9098