تحول مغانلو در سال جدید؛ گل‌هایی متفاوت

تحول مغانلو در سال جدید؛ گل‌هایی متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی- آقای گل امسال احتمالا همان صاحب کفش طلای فصل گذشته خواهد بود اما با آماری بهتر و تاثیرگذارتر.

به گزارش فوتبالی، سال جدید سال تحول شهریار مغانلو بوده است. البته شاید در ابتدا به نظر برسد که وضعیت او در سال جدید تفاوتی نسبت به سال گذشته نکرده است. او در هر 2 سال در صدر جدول گلزنان قرارداشت و از این نظر تغییری به وجود نیامده است اما در اصل این‌طور نیست. 

شهریار مغانلو تا چند هفته گذشته در حالی در صدر جدول گلزنان قرارداشت که گل‌هایش امتیاز مهم و حساسی را برای سپاهان نگرفته بود. این اتفاقی است که در چند هفته گذشته بسیار تغییر کرده و مغانلو یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ در سال جدید بوده است. تا چند هفته گذشته بهترین عملکرد مغانلو مقابل هوادار با 2 گل و یک پاس گل بوده که در آن بازی سپاهان توانست 5 بر صفر پیروز شود و گل اول بازی را رامین رضاییان زد. در این چند هفته اما ورق کاملا برگشته است.

مغانلو در 6 بازی گذشته 5 گل به ثمررسانده و مهم‌تر از گلزنی این است که این گل‌ها توانسته 7 امتیاز از 9 امتیازی که این تیم سپاهان گرفته را به دست بیاورد. 2 امتیاز دیگر هم با 2 تساوی صفر- صفر به دست آمده است.

 مغانلو علاوه بر زدن گل، پنالتی هم گرفته است تا تاثیرگذاری‌اش بیشتر هم شود. در تیمی که بازیکنانی مانند رضا اسدی و گلزنان دیگری مانند رضا شکاری و... فعلا با گل‌زدن قهر کرده‌اند، شهریار مغانلو بار همه را به دوش می‌کشد و گل‌های نه چندان مهم سال گذشته را هم حسابی با گل‌های سرنوشت‌ساز تلافی کرده است. این بازیکن البته همچنان از یک نقطه ضعف یعنی درصد تبدیل شوت به گل برخوردار است. نقطه ضعفی که البته در پشت گل‌های حساس و زیبا و حالا دیگر آقای گلی‌هایش پنهان می‌شود و خیلی توی ذوق نمی‌زند.

4326