مقصر حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان از نظر امباپه

مقصر حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان از نظر امباپه

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه، پس از باخت تیمش مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که باری دیگر این تیم را در کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها ناکام گذاشت، خودش را به خاطر رقم خوردن این نتیجه مقصر دانست.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در نتیجه باخت 0-1 در خانه، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 0-2 مغلوب زنبورها شد. علی رغم 43 شوتی که پاریسی‌ها در طول 180 دقیقه بازی مقابل دورتموند به سمت دروازه این تیم روانه کردند و 6 بار هم تیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند، در گشودن دروازه دورتموند ناموفق بودند.

امبپه پس از بازی درباره ناتوانی پی اس جی در باز کردن دروازه رقیب، مسئولیت این ناکامی را بر عهده گرفت:" من تمام تلاشم را کردم تا به تیمم کمک کنم اما تلاشم کافی نبود. وقتی درباره موثر بودن در محوطه جریمه صحبت می‌کنیم، فکر می‌کنم من کسی هستم که مورد هدف قرار می‌گیرد. من کسی هستم که باید گل بزند و تعیین کننده باشد. وقتی شرایط خوب است، من تمام توجهات را دریافت می‌کنم و وقتی که اوضاع خوب نباشد، باید جنبه تاریک ماجرا را قبول کنم، مشکلی ندارد. اولین نفری که باید امشب گل می‌زد من بودم. زندگی این است و ما باید از این اتفاقات گذر کنیم، هم من و هم کل تیم."

2102