بیش از 30 پیشنهاد برای مهاجم ناراضی بارسلونا

بیش از 30 پیشنهاد برای مهاجم ناراضی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط ویتور روکه در بارسلونا در آستانه تبدیل شدن به یک آتشفشان در حال انفجار است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در زمستان گذشته با 31+30 میلیون یورو از اتلتیکو پارانائنزه به بارسلونا ملحق شد اما شرایطش اصلا خوب پیش نمی رود. بارسا در تلاش است تا او را قرضی به تیمی دیگر بفرستد اما روکه می خواهد یا در مونجوییک بماند، یا به صورت قطعی از بارسلونا جدا شود. در واقع دو طرف در هفته های آینده به دنبال رفع اختلافات با همدیگر خواهند بود.

آس گزارش داده است که روکه حدود سی پیشنهاد از تیم های مختلف دریافت کرده تا به صورت قرضی یا قطعی جدا شود. برخی از این پیشنهادها غیرررسمی بوده اند. تاتنهام قبل از پیوستن روکه به بارسلونا به دنبال خرید او بود و حالا نیز می خواهد به سراغ او بیاید. ناپولی می تواند دیگر گزینه برای این مهاجم برزیلی باشد.

منچستریونایتد و چلسی نیز شرایط خرید روکه را زیر نظر دارند هر چند که باید دید که کام بازیکنان از این تیم جدا می شود. بارسا می تواند از روکه به عنوان رقیب هویلوند استفاده کند در حالی که تاد بولی مالک چلسی به دنبال خلوت کردن تیمش است. البته چلسی به دقت شرایط خرید استوائو مهاجم برزیلی پالمیراس ملقب به "مسینیو" را هم زیر نظر دارد. نیس فرانسه دیگر تیمی است که شرایط جذب روکه را زیر نظر دارد.

آندره کوری وکیل  ویتور روکه در هفته های آینده با دکو مدیر ورزشی بارسلونا جلسه خواهد گذاشت تا تکلیف مهاجم برزیلی مشخص شود. 

4125