شمارش معکوس برای اخراج مربی ناکام هلندی

شمارش معکوس برای اخراج مربی ناکام هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد چهار بازی دیگر تا پایان فصل جاری دارد: سه بازی در لیگ انگلیس مقابل آرسنال، نیوکاسل و برایتون و یک بازی در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که احتمال اخراج تن هاگ حتی پیش از اتمام فصل وجود دارد و شاید استیو مک کلارن به عنوان مربی موقت، هدایت تیم را به عهده بگیرد. در حقیقت سر جیم رتکلیف، سهامدار جدید منچستریونایتد که یک چهارم سهام شیاطین سرخ را خریده، شمارش معکوس را برای اخراج تن هاگ آغاز کرده است و این مربی بلافاصله پس از اتمام فصل، برکنار خواهد شد.

تن هاگ با پیروزی مقابل لیورپول در جام حذفی انگلیس توانسته بود صندلی خود را کمی نجات بدهد اما نتایج اخیر علی الخصوص شکست تحقیرآمیز مقابل کریستال پالاس در سلهورست پارک، شرایط را روشن کرده است. در حقیقت به گفته دیلی میل، بازیکنان یونایتد تصور می کنند که تن هاگ در پایان فصل اخراج شود.  بازیکنان یونایتد دیگر به حرف های تن هاگ گوش نمی دهند چرا که اطمینان دارند که این مربی، جایی در آینده تیمشان ندارد.

یونایتد با روند کنونی، شانسی برای کسب سهمیه اروپایی در فصل آینده ندارد و حتی قهرمانی جام حذفی هم نمی تواند صندلی مربی هلندی را نجات بدهد. تن هاگ پس از شکست مقابل کریستال پالاس،  تقصیر را گردن بازیکنانش انداخت که همین مسئله باعث تشدید خشم آنها شد.

4125