عکس؛ نشان سلطنتی برای دروازه‌بان تیم زنان انگلیس

عکس؛ نشان سلطنتی برای دروازه‌بان تیم زنان انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مری ارپس دروازه بان تیم های زنان انگلیس و منچستریونایتد "نشان امپراتوری بریتانیا" را پس از عملکرد درخشان در جام جهانی 2023 دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، ارپس توسط شاهزاده ویلیام در قلعه وینسدور در روز چهارشنبه مورد تجلیل قرار گرفت و همچون پیتر شیلتون، اسطوره فوتبال انگلیس، سر ریدلی اسکات کارگردان، نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد. ارپس نقش مهمی در راهیابی انگلیس به فینال جام جهانی 2023 شد که دو سال قبلش هم به قهرمانی یورو رسیده بود.

ارپس از سال 2019 در منچستریونایتد حضور دارد اما قراردادش در این تابستان به اتمام می رسد و شایعات در مورد جدا شدنش خیلی زیاد است. ارسنال به شدت به دنبال خرید این دروازه بان است اما  باید دید که در نهایت او چه تصمیمی می گیرد.

ارپس دو بار جایزه بهترین دروازه بان جهان را در سالهای 2022 و 2023 دریافت کرده است و دستکش طلایی جام جهانی را هم کسب کرد. او در سطح باشگاهی با ولفسبورگ به قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی رسیده اما هرگز در یونایتد به قهرمانی نرسیده و بزرگترین موفقیتش، نایب قهرمانی جام حذفی در سال گذشته بود.

ارپس امیدوار است که یکشنبه به یونایتد برای پیروزی مقابل تاتنهام در فینال جام حذفی کمک کند تا اولین جامش در یونایتد را به دست بیاورد.

4125