اشاره توخل به احتمال بازگشتش به لیگ جزیره و پیوستن به منچستر یونایتد؟

اشاره توخل به احتمال بازگشتش به لیگ جزیره و پیوستن به منچستر یونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی – توماس توخل، با نام بردن از دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس به عنوان دورانی بسیار بسیار خاص، اشاره‌ای به احتمال بازگشتش به لیگ جزیره داشته است.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی آلمانی، برای تقابل تیمش با رئال مادرید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود. تیم او در بازی قبل در آلیانز آرنا، با نتیجه 2-2 مقابل لوس بلانکوس متوقف شد. بایرن مونیخ می‌تواند با پیروزی برابر رئال مادرید، فینالی تمام آلمانی را در چمپیونزلیگ مقابل دورتموند برگزار کند اما فارغ از هر نتیجه ای در این رقابت‌ها، پیش‌تر این تیم آلمانی با توماس توخلف بر سر جدایی در پایان فصل به توافق دست پیدا کرده بودند. 

توخل که در سال 2021، موفق شده بود به همراه چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، به بازگشت به لیگ جزیره و در دست گرفتن هدایت منچستر یونایتد لینک شده است.

این سرمربی 50 ساله، در مصاحبه با TNT Sports، در پاسخ به این سوال که سال آینده کجا خواهد بود گفت:" خیلی خیلی خیلی بعید است که در بایرن بمانم. ما این موضع را انتخاب کردیم و مسئله ای است که درباره آن شک نداریم، ابتکار عمل با باشگاه بود و هنوز هم همینطور است و من نیز مشکلی با آن ندارم." او در ادامه و در واکنش به احتمال بازگشتش به لیگ جزیره افزود:" ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ ندهم اما بر هیچکس پوشیده نیست که از دورانم در چلسی لذت بردم، از بودن در انگلیس لذت بردم و قطعا از حضور در لیگ جزیره لذت بردم. دوران بسیار بسیار خاصی را در انگلستان پشت سر گذاشتم."

2102