انتقاد یک کارشناس از کیلیان امباپه؛ مقایسه او با رونالدو و مسی شرم آور است!

انتقاد یک کارشناس از کیلیان امباپه؛ مقایسه او با رونالدو و مسی شرم آور است!

پایگاه خبری فوتبالی- یک کارشناس رادیویی فوتبال سبک فوتبال کیلیان امباپه را در بازی مقابل دورتموند مانند یک سناتور خواند!

به گزارش فوتبالی، ولید آچرچور کارشناس رادیو مونته کارلو در مورد نحوه بازی کیلیان امباپه در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که او مانند یک سناتور راه می رود و هیچ تلاش خاصی انجام نمی دهد!

این کارشناس فوتبال در مورد کیلیان امباپه گفت: "ما یک بازیکن ۲۵ ساله داریم که دیگر نمی تواند تفاوتی ایجاد کند و بعد او را با مسی بزرگ یا کریستیانو رونالدو  در دوران اوج او مقایسه می کنیم. وقتی چنین حرف هایی را می شنوم بازوهایم از شوک می‌افتند ( این یک اصطلاح فرانسوی است و اشاره به سورپرایز شدن‌ دارد!)"

این کارشناس در مورد امباپه افزود: " اگر این بازیکنان با این سبک فوتبال اسطوره های امروز ما هستند واقعا مسخره است. شما بازی وینیسیوس جونیور مقابل بایرن مونیخ را تماشا کنید، متاسفم اما نمی توانم بگویم امباپه بهتر از وینیسیوس جونیور است و باید بگویم تفاوت بین کلاس بازی این دو نفر بسیار محسوس است. امباپه تصور میکند یک سناتور است . او به گونه‌ای رفتار می کند که گویی ۵ لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده و رهبر تیم خود بوده است. از مقایسه او با بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال واقعا هر شخصب خجالت میکشد!"

۱۰۰۹