بهترین بازیکن تاریخ پی‌اس‌جی از نگاه آنری

بهترین بازیکن تاریخ پی‌اس‌جی از نگاه آنری

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری اسطوره فرانسوی آرسنال می گوید کیلیان امباپه بهترین بازیکن تاریخ پاریسن ژرمن است و باید با سری بالا از این باشگاه برود.

به گزارش فوتبالی، در مجموع دو بازی رفت و برگشت، پاریسن ژرمن با حساب دو بر صفر مغلوب بروسیا دورتموند شد و از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. به احتمال فراوان، این آخرین بازی کیلیان امباپه با پیراهن پی اس جی در لیگ قهرمانان بود و این ستاره 25 ساله در فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. علیرغم تلاش فراوان امباپه، پی اس جی هیچ وقت نتوانست طعم قهرمانی در اروپا را بچشد. 

به نقل از سایت گل، تیری آنری در برنامه CBS گفت: "همه ما می دانیم کیلیان از پی اس جی خواهد رفت، اما او یک بازیکن فوق العاده برای این باشگاه بود. امباپه تو باید هنگام خروج از درهای پی اس جی، سرت را بالا نگه داری. همه نمی توانند به تمامی جام ها برسند، مخصوصاً لیگ قهرمانان. این مرد بزرگ واقعاً در طول دوران حضورش در پی اس جی، بی نظیر کار کرد و نمی خواهم او را نظر شخصی قضاوت کنم. تاثیری که او روی پاریسن ژرمن گذاشت، غیرقابل انکار است. او بهترین بازیکنی است که تاکنون برای پاریسن ژرمن بازی کرده است و هیچ شکی در این نیست."

4416