عکس؛ گلزن امشب رئال مادرید، تماشاگر فینال 2022 بود

عکس؛ گلزن امشب رئال مادرید، تماشاگر فینال 2022 بود

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو با دو گلی که در بازی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند، تیم کارلو آنچلوتی را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند و حالا رئال مادرید فاصله کمی تا فتح پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش فوتبالی ، خوسلو در دقایق 88 و 91 دو گل به بایرن مونیخ زد و رئال مادرید را از شکست نجات داد و به فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2024 رساند. جالب این جا است که خوسلو در سال 2022 تماشاگر فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول بوده است.

در فصل 2021/22 رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و در آن جا با لیورپول روبرو شد. فینال در آن زمان در شهر پاریس برگزار می شد. خوسلو که آن زمان بازیکن اسپانیول بود به عنوان هوادار رئال مادرید به ورزشگاه رفت و برد یک بر صفر رئال مادرید را مقابل لیورپول تماشا کرد.

حالا خوسلو ماتو خودش تبدیل به کسی شده که رئال مادرید را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده است و به نظر می رسد که این فرصت را داشته باشد تا برای رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند به میدان برود. خوسلو بازیکنی است که به طور قرضی در رئال مادرید حضور دارد.

1470