خوشحالی مدافع رئال مادرید با صندلی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان

خوشحالی مدافع رئال مادرید با صندلی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر پس از صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا یک خوشحالی جالب انجام داد و به سراغ یکی از صندلی های کنار زمین در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با برد دو بر یک مقابل بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. مادریدی ها مقابل بایرن مونیخ کامبک زدند و به فینال رسیدند. آنتونیو رودیگر پس از سوت پایان به کنار زمین رفت و صندلی را برداشت تا از آن در خوشحالی کردن استفاده کند. قبلا داوید آلابا از این روش برای خوشحالی کردن استفاده کرده بود. در حقیقت در فصل 2021/22 پس از این که رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کامبک زد، داوید آلابا با صندلی خوشحالی کرد. ادر میلیتائو هم در ادامه از این خوشحالی استفاده کرد و حالا آنتونیو رودیگر با صندلی خوشحالی کرده است تا این نوع خوشحالی تبدیل به یک سبک خوشحالی در جمع مادریدی ها شود.

آنتونیو رودیگر قبلا با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است و حالا می خواهد با رئال مادرید هم قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند. این بازیکن آلمانی در دومین فصل حضور خود در رئال مادرید قرار دارد.

1470