واکنش گرت بیل به صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا

واکنش گرت بیل به صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن سابق رئال مادرید به صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با انتشار یک استوری اینستاگرامی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با پیروزی دو بر یک مقابل بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. مادریدی ها قرار است شنبه دوازدهم خرداد ماه به مصاف بروسیا دورتموند بروند و فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه ومبلی تجربه کنند.

گرت بیل که خودش در رئال مادرید پنج بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و در فینال های 2014 و 2018 برای رئال مادرید گلزنی کرد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی پس از صعود رئال مادرید به فینال نوشت:" در ومبلی میبینمتان بچه ها، زنده باد مادرید "

رئال مادرید به دنبال این است که برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. رئال مادرید در این رقابت ها یک تیم سیری ناپذیر است چرا که در سال 2022 که مادریدی ها قهرمانی قبلی خود را به دست آورده بودند و حالا باز هم می خواهند که در این بازی ها به قهرمانی برسند.

با اضافه شدن امباپه به رئال مادرید در فصل آینده، این تیم باز هم به دنبال قهرمانی خواهد بود و به سمت و سوی شانزدهمین قهرمانی حرکت خواهد کرد.

1470