پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ؛ هفته بیست و هفتم برای قرمزها خوش‌یمن می‌شود؟

پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ؛ هفته بیست و هفتم برای قرمزها خوش‌یمن می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا اتفاقات هفته‌های پایانی فصل گذشته، این فصل هم باب میل پرسپولیس رقم خواهد خورد؟

به گزارش فوتبالی، فصل قبل و تا پایان هفته بیست و ششم، سپاهان و استقلال با 55 امتیاز، تیمهای اول و دوم جدول بودند و پرسپولیس 54امتیازی، در رده سوم قرار داشت اما در هفته بیست و هفتم اتفاقاتی رخ داد که خروجی آن، رسیدن پرسپولیس به صدر جدول بود.

سپاهان در اصفهان با ملوان به تساوی رسید و پرسپولیس برنده دربی بود تا 57 امتیازی شود و به صدر جدول برسد.

هفته بیست و هشتم، خیال پرسپولیس را بابت کم شدن یکی از رقبایش برای قهرمانی راحت کرد چرا که استقلال با صنعت نفت به تساوی رسید تا به واسطه برد پرسپولیس مقابل پیکان، 4 امتیاز با صدر جدول اختلاف پیدا کند. البته که سپاهان برنده بازی با نفت مسجدسلیمان بود تا اختلاف یک‌امتیازی‌اش با صدر جدول را حفظ کند.

در هفته بیست و نهم علیرغم پیروزی هر سه تیم بالای جدول، استقلال شانس قهرمانی را از دست داد و در هفته پایانی هم که پرسپولیس از سد نساجی گذشت تا کاری به نتیجه بازی سپاهان و مس کرمان نداشته باشد.

حالا و در فاصله 4 هفته تا پایان لیگ، استقلال با اختلاف یک امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. سپاهان هم که 10 امتیاز کمتر از استقلال دارد و رقابت اصلی بین دو تیم پرطرفدار پایتخت است.

در چهار هفته پایانی، استقلال با فولاد، نساجی، گل گهر و پیکان بازی دارد و پرسپولیس باید به مصاف هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان برود.

اوسمار ویرا و شاگردانش امیدوارند به مانند فصل قبل که در هفته بیست و هفتم به صدر جدول رسیدند، این فصل هم نتایج هفته بیست و هفتم طوری رقم بخورد که منجر به صدرنشینی آنها شود. آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار خواهد شد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید تا دوشنبه شب و بازی استقلال و فولاد صبر کرد.

 7899