سوارز می‌خواهد کفش طلای لیگ آمریکا را از مسی برباید؟

سوارز می‌خواهد کفش طلای لیگ آمریکا را از مسی برباید؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و لوئیز سوارز با همدیگر دوستان میمی هستند اما شاید رقابت داغی میان آنها برای کسب کفش طلای لیگ امریکا شکل بگیرد.

به گزارش فوتبالی، دو ستاره سابق بارسلونا در این فصل در اینتر میامی در کنار همدیگر بازی می کنند و آمار درخشانی داشته اند. مسی در بازی اخیرش مقابل نیویورک ردبولز با یک گل و پنج پاس گل، نمایش فوق العاده ای از خود ارائه داد. مسی در این فصل در لیگ آمریکا ده  گل زده است که لوئیز سوارز نیز با هت تریکش مقابل ردبولز دقیقا همین مقدار گل زده است. 

سوارز در گفتگو با میامی هرالد در این باره که آیا می خواهد از مسی در جدول گلزنان سبقت بگیرد و او را شکست بدهد، گفت:" نه، نه. اصلا این طور نیست. مدت زیادی کنار هم در بارسلونا بازی کردم و همیشه به همدیگر کمک می کنیم. در فصل 16-2015، لئو و نیمار به من کمک کردند تا کفش طلا را ببرم. رقابت این است که هم تیمی خودت را خوشحال ببینی و با هم برای پیروزی تلاش کنیم. لئو مقابل ردبولز با پنج پاس گل، رکوردشکنی کرد. اتفاقی که تا پیش از این هرگز در لیگ آمریکا رخ نداده بود و این نشان می دهد که او چه هم تیمی فوق العاده ایست."

مسی جایزه پی چی چی را به عنوان بهترین گلزن لالیگا هشت بار کسب کرده است و سوارز نیز در هلند، انگلیس و اسپانیا به کفش طلا رسیده است.

4125