تنور لیگ یک داغ‌تر از همیشه؛ یک مدعی صعود هم اوت شد!

تنور لیگ یک داغ‌تر از همیشه؛ یک مدعی صعود هم اوت شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت برای صعود به لیگ برتر در لیگ آزادگان به اوج خود رسیده است.

به گزارش فوتبالی، هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ یک دیروز با برگزاری هشت مسابقه آغاز شد و امروز هم بازی پایانی این هفته برگزار خواهد شد اما در فاصله چهار هفته تا اتمام لیگ آزادگان، رقابت برای صعود به لیگ برتر به اوج خود رسیده است.

در حالی که چهار تیم خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان، فجر شهید سپاسی و نفت مسجدسلیمان خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده بودند و به نوعی رقابت برای صعود بین این مربع چهارضلعی در حال انجام بود؛ به نظر می‌رسد دو تساوی پشت سر هم نفتی‌ها را از این جمع خارج کرده و شانس سه تیم دیگر بیشتر شده است.

خیبر با برد یک بر صفر مقابل تیم پایین جدولی شهرداری آستارا در خرم آباد، ۶۷ امتیازی شد تا همچنان با اختلاف نسبت به دو تیم دیگر در صدر باقی بماند. چادرملو تیم دوم جدول هم با تیم قعرنشین لیگ یک یعنی خوشه طلایی بازی داشت و برنده شد تا همچنان شانس صعود خود را حفظ کند و با ۶۳ امتیاز در رده دوم جای دارد.

اما دیگر تیم سر حال این روزهای لیگ آزادگان فجر شهید سپاسی است. تیمی که هفته گذشته با نتیجه قاطع سه بر صفر خیبر را شکست داد و این هفته هم با یک گل شهر راز را در دربی شیراز برد تا با یک بازی کمتر نسبت به رقبا و ۶۱ امتیاز در رده سوم جدول بایستد.

با نتایج فوق، چهار هفته پایانی لیگ یک حساس‌تر از همیشه خواهد بود و باید دید در نهایت کدام دو تیم در لیگ بیست و چهارم همراه با تیم های سطح اول فوتبال ایران قرار خواهند گرفت.

1997