جواب آنچلوتی به گله‌های توخل از داوری

جواب آنچلوتی به گله‌های توخل از داوری

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید راجع به پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بایرن مونیخ و همچنین شکایت توماس توخل از داور بازی، با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سانتیاگو برنابئو میزبان دیدار حساس بین تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ بود. در ابتدا اف سی هالیوود توسط آلفونسو دیویس به گل رسید، اما درخشش باورنکردنی خوسلو باعث شد تا لوس بلانکوس با حساب 2 بر یک به پیروزی برسد و یک کامبک فراموش نشدنی دیگر در برنابئو ثبت کند. در آخرین دقایق بازی، ماتیس دلیخت توانست گل مساوی را بزند، اما کمک داور زودتر از موعد پرچم زد و باعث شد تا داور وسط هم سوت بزند و گل بایرن گرفته نشود.

آنچلوتی در این باره گفت: "آن ها گله دارند و ما هم درباره گل ناچو گله داریم. کیمیش تمارض کرد."

"یک شب جادویی دیگر دوباره اتفاق افتاد. ما خیلی خوب بازی کردیم. بازی پیچیده ای بود. ما کنترل خوبی روی بازی داشتیم و خوشحالم که تمرکزمان را از دست ندادیم. باید از هواداران و باشگاه تشکر کنم. و همچنین بازیکنان، چون در این فصل سخت به موفقیت بزرگی رسیده اند. مصدومان زیادی داشتیم و همه درباره تیبو کورتوا و میلیتائو صحبت می کنند، اما ما هیچ وقت گله نکردیم و شخصیتمان را به  رخ کشیدیم و حالا در فینال هستیم."

4416