هاشم‌نژاد: برای محمدرضا اخباری کری نمی‌خوانم!

هاشم‌نژاد: برای محمدرضا اخباری کری نمی‌خوانم!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر جوان تراکتور با احترام و محبت خاصی از کاپیتان سابق خود یاد می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشم نژاد وینگر جوان تراکتور در گفت و گو با خبرنگار “فوتبالی” درباره بازی پیش روی تیمش برابر گل گهر اظهار داشت: «بازی های لیگ برتر در اواخر لیگ همگی دشوار است ولی ما باید برنده باشیم چرا که می‌خواهیم در رتبه سوم جدول به کار خود پایان دهیم. گل‌گهر هم تیم خوبی است ولی ما نشان دادیم می‌توانیم برنده باشیم و در بازی رفت هم این تیم را شکست دادیم و فردا هم در زمین خودی با ذهنیت برنده شدن پای به میدان مسابقه خواهیم گذاشت.»

وینگر گیلانی می‌گوید حسرت چند بازی اخیر در دلشان مانده است: «ما امسال تیم بسیار خوبی داشتیم و حتی خود من در مصاحبه هایم گفته بودم که برای قهرمانی می‌جنگیم ولی متاسفانه چند بازی را در سال جدید از دست دادیم و این اتفاق نیفتاد. با این حال ما همیشه تراکتور هستیم و باز هم برای کسب بهترین رتبه ممکن در پایان فصل خواهیم جنگید ولی حسرت این چند بازی که از دست رفت، در دل ما مانده است.»

هاشم‌ نژاد می‌گوید این تیم می‌ تواند با قهرمانی در جام حذفی، نتایج لیگ برتر را جبران کند: «خوشبختانه در جام حذفی به جمع هشت تیم نهایی رسیده ایم و هدف همه بچه ها موفقیت در این جام است. بازی با مس رفسنجان هم سخت است و مس تیم خوبی نشان داده ولی امیدواریم از امتیاز میزبانی بیشترین بهره را برده و برنده شویم. امیدوارم هفته خوبی را سپری کنیم و هم در بازی پس فردا برابر گل گهر و هم بازی با مس رفسنجان برنده میدان باشیم و دل هواداران پرشمارمان را شاد کنیم.»

وینگر ۲۳ ساله تی‌تی‌ها که خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرده، درباره عملکرد خود هم چنین گفت: «آقا حمید در این چند بازی روی دفاع تیمی تاکید داشته و حتی به خود من هم گفته بودند که در کار دفاعی تیمی کمک کنم. فکر می‌کنم در این چند بازی شرایط خوبی داشتم و توانستم چه در بخش تهاجمی و چه بحث اهداف تیمی مثمر ثمر باشم و پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهم. البته من همیشه از خودم انتظار بیشتری دارم و سعی می‌کنم هر بازی بهتر از قبل باشم.»

هاشم‌ نژاد که فصل گذشته با محمدرضا اخباری دروازه‌بان کنونی گل‌گهر هم‌تیمی بود، درباره تقابل با این دروازه‌بان هم عنوان داشت: «آقای اخباری کاپیتان من بوده و بزرگ‌تر من است و البته با هم رفیق هم هستیم. از اینکه ایشان را خواهم دید خوشحالم و برایشان در زندگی شخصی و فوتبالی آرزوی موفقیت دارم.»

وینگر جوان تراکتور پاسخ جالبی به شناختش از اخباری و احتمال گلزنی به این سنگربان باتجربه داد: «هدف من به عنوان بازیکن هجومی همیشه گلزنی است ولی اینکه بخواهم بگویم شناخت یا عدم شناخت تاثیر دارد یا نه، بحث کری می‌شود. آقای اخباری بزرگ ماست و من برای ایشان کری نمی‌خوانم.»

1997