برد تراکتور برای گل‌گهر در تبریز قفل است!

برد تراکتور برای گل‌گهر در تبریز قفل است!

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر هیچ‌گاه در تبریز موفق به کسب پیروزی نشده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات هفته پیش رو، تراکتور در تبریز از گل‌گهر میزبانی خواهد کرد. دیداری که باتوجه به حضور دو بازیکن سابق تی‌تی ها در جمع تیم سیرجانی، از حساسیت خاص خود برخوردار است و البته تراکتور تمام تلاش خود را می‌کند تا در پایان فصل در رتبه سوم جای بگیرد و نسبت به فصل گذشته، بهبود جایگاه داشته باشد.

اما آمارهای رویارویی دو تیم حکم بر این می‌دهد که شاگردان حمید مطهری در این بازی، بازنده نخواهند بود! گل‌گهری ها تاکنون چهار بار در تبریز مقابل تراکتور قرار گرفته‌اند که حاصل کار آن‌ها کسب دو شکست و دو تساوی بوده تا تیم سرمه‌ای پوش هیچ گاه برنده از تبریز به شهر خود بازنگردد.

گل‌گهری ها در این چهار بازی فقط دو گل به ثمر رسانده‌اند که هر دو گل در آخرین تقابل دو تیم بوده و این یعنی در سه مسابقه بعدی تیم سیرجانی حتی موفق به گشودن دروازه پرشورها هم نشده است.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که گل‌گهر از دو میهمانی خود در تبریز دو تساوی کسب کرده و آخرین باخت این تیم در تبریز مقابل تراکتور به سه سال پیش برمی‌گردد و باید دید شاگردان مارینوس اوزونیدیس می‌توانند طلسم نبردن های تیم خود به میزبانی قرمزها را بشکنند و برای نخستین بار رنگ پیروزی را در تبریز ببینند یا نه.

1997