مصدومیت سه هفته ای برای هافبک فیکس رئال مادرید

مصدومیت سه هفته ای برای هافبک فیکس رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید به علت مصدومیت مقابل بایرن مونیخ به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شوامنی قطعا ادامه بازیهای رئال مادرید در لالیگا را از دست می دهد. البته با توجه به این که قهرمانی رئال قطعی شده، این بازیها حالت تشریفاتی دارد و شاید شوامنی حتی در صورت عدم مصدومیت هم چندان بازی نمی کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و دورتموند در روز 12 خرداد در ومبلی برگزار می شود و شوامنی تا آن زمان تلاش خواهد کرد که ریکاوری کند. این بازیکن پس از برخورد با دیویس در بازی رئال مادریدو بایرن مونیخ دچار مصدومیت شد و جای خود را به کاماوینگا داد.

ادواردو کاماوینگا، فدریکو والورده، مودریچ و تونی کروس می توانند در بازیهای آینده در پست هافبک دفاعی قرار بگیرند. رئال مادرید برای سومین بار در هفت سال اخیر می تواند دو گانه لالیگا - لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. رئالی ها شانس زیادی دارند تا برای پانزدهمین بار قهرمان اروپا شوند و اختلافشان با رقبا را افزایش بدهند چرا که در حال حاضر میلان با هفت جام، نزدیک ترین تعقیب کننده به رئالی هاست. رئالی ها اخیرا لالیگای شماره 36 خود را هم قطعی کرده اند تا اختلاف خود با بارسا در زمینه جامهای لالیگایی را به عدد 9 برسانند.

4125