واکنش جالب مسی به پنج پاس گل مقابل نیویورک ردبولز: خجالت کشید!

واکنش جالب مسی به پنج پاس گل مقابل نیویورک ردبولز: خجالت کشید!

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی در بازی اینتر میامی و نیویورک ردبولز با پنج پاس گل و یک گل درخشید و روی شش گل تاثیر مستقیم داشت.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره آرژانتینی بهترین بازی خود را در پیراهن اینتر میامی داشت و در ورزشگاه چیس، شبی به یادماندنی را ثبت کرد. در حقیقت مسی در این فصل ده گل به ثمر رسانده است و  روند گلزنی خوبی در لیگ آمریکا داشته است. مسی به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در یک بازی لیگ آمریکا روی شش گل، تاثیر مستقیم می گذارد.

یولیان گرسل ستاره آمریکایی اینترمیامی حالا در گفتگویی در مورد حس مسی در رختکن پس از شب درخشانش صحبت کرد. وی اظهار داشت :" مثل همیشه، داشتم در رختکن بعد از بازی چرخ می زدم و با همه دست می دادم و بغلشان می کردم. به لئو رسیدم و به او "بزن قدش" دادم و این طوری بودم که "امروز پنج پاس گل دادی؟" و او هم این طوری بود که "آره" ولی خیلی خجالتی بود و سرش را رو به پایین انداخته بود. مسی با خجالت، لبخند می زد. لحظه فوق العاده ای بود که او را این قدر خجالتی ببینم  و بفهمم که این قدر متواضع است."

مسی تا کنون سه بار جایزه بهترین بازیکن بازی را در لیگ آمریکا کسب کرده و در ماه آوریل نیز عنوان بهترین بازیکن ماه را کسب کرد و شانس زیادی برای تکرار این عنوان در ماه می دارد.

4125