منچستریونایتد رویای خرید پدیده بارسلونا را در سر می‌پروراند

منچستریونایتد رویای خرید پدیده بارسلونا را در سر می‌پروراند

پایگاه خبری فوتبالی- پائو کوبارسی، مدافع جوان بارسلونا در لیست خریدهای آینده منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‎های نوظهور دنیای فوتبال، پائو کوبارسی 17 ساله است. بازیکنی که در این فصل از تیم پایه بارسلونا به تیم اصلی راه یافت و توانست خیلی زود نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد. عملکرد درخشان او برابر بازیکنانی همچون ویکتور اوسیمن و کیلیان امباپه، باعث شد تا رسانه‌ها او را به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین مدافعان فوتبال جهان معرفی کنند.

او در حالی که تنها 17 سال دارد، اما با آرامش خاصی بازی می‌کند. کوبارسی کنش‌های دفاعی موفقی دارد و همچنین در بازیسازی از عقب زمین هم یک بازیکن مسلط است. خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که او مانند جرارد پیکه می‌تواند تا چندین سال خیال کاتالان‌ها را از قلب خط دفاعی راحت کند.

باشگاه بارسلونا به تازگی با این بازیکن قرارداد تازه‌ای بسته است. او و لامین یامال از جمله اتفاقات مثبت بارسلونا در این فصل بودند، بازیکنان جوانی که هواداران را به آینده تیمشان دلگرم و امیدوار کردند.

به گزارش گریم بیلی، منچستریونایتد این بازیکن را برای برنامه‌های سال‌های آینده خود زیر نظر دارد. آن‌ها اخیرا به این بازیکن علاقه نشان داده‌اند، اما بعید است آبی‌واناری‌ها به راحتی با جدایی پائو کوبارسی موافقت کنند.

قرارداد جدید کوبارسی تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت و بند فسخ قرارداد او 500 میلیون یورو خواهد بود. حالا باید دید آیا منچستری‌ها می‌توانند با فشار آوردن بر روی بازیکن باشگاه بارسلونا را مجاب کنند تا او را با قیمت معقولانه‌ای به فروش برساند یا خیر؟

1428