تمسخر اسطوره لیورپول توسط باشگاه عربستانی

تمسخر اسطوره لیورپول توسط باشگاه عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره لیورپول توسط صفحه باشگاه فوتبال عربستانی در شبکه اجتماعی ایکس مورد تمسخر قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، جرارد بعد از بازنشستگی از فوتبال در سال 2016، وارد دنیای مربیگری شده و هدایت تیم هایی نظیر رنجرز و استون ویلا را هم به عهده داشته است. در تابستان گذشته، کاپیتان سابق لیورپول راهی فوتبال عربستان شد و هدایت باشگاه الاتفاق را به عهده گرفت و بازیکنانی نظیر جردن هندرسون و جورجینیو واینالدوم را به خدمت گرفت.  حالا کل کل دو باشگاه الاتفاق و القادسیه به شکل ناخواسته ای، جرارد را دخیل کرده است!

دو باشگاه الاتفاق و القادسیه متعلق به منطقه دمام در عربستان هستند. القادسیه اخیرا صعودش به لیگ عربستان را قطعی کرده است. این باشگاه با حمایت شرکت نفتی آرامکو، اداره می شود. الاتفاق پس از بازگشت القادسیه در پیامی کنایه آمیز برای انها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" ششمین صعود شما به لیگ عربستان را خوشامد می گوییم."

القادسیه به عنوان آسانسور لیگ عربستان شناخته می شود و امیدوارند که این بار دیگر به لیگ دسته دو سقوط نکنند. باشگاه القادسیه در واکنش به الاتفاق تصمیم گرفت که ویدیویی از لغزش معروف جرارد در بازی لیورپول و چلسی در سال 2014 منتشر کند و در پیامی بنویسد:"همیشه وقتی در معرض توجه هستی، ممکن است دچار لغزش شوی!"

الاتفاق در حال حاضر در رتبه هشتم لیگ عربستان قرار دارد و از هفت بازی اخیرش فقط یک پیروزی کسب کرده است.

4125