تصمیم مدیران چلسی در خصوص آینده سرمربی آرژانتینی تیمشان

تصمیم مدیران چلسی در خصوص آینده سرمربی آرژانتینی تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در این فصل نتایج خوبی به دست نیاورد و مدیران باشگاه هنوز تصمیمی قطعی در خصوص آینده مائوریتسیو پوچتینو نگرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، هواداران چلسی پس از فصل کابوس‌واری که با گراهام پاتر و فرانک لمپارد گذراندند، امید زیادی داشتند تا با خریدهای جدید و اضافه شدن مائوریتسیو پوچتینو، بتوانند سروسامانی به نتایج تیم خود ببخشند. اما شرایط باب میل اهالی غرب لندن پیش نرفت و سرمربی آرژانتینی نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت نتیجه بگیرد.

هرچند که باید اشاره کرد بخش زیادی از بازیکنان چلسی عوض شدند و پوچتینو به زمان زیادی احتیاج داشت تا بتواند این بازیکنان جوان را که کنار هم جمع شدند را با همدیگر هماهنگ کند. هواداران و مدیران باشگاه به پوچتینو اعتماد کردند، چون او پیش‌تر در تاتنهام نشان داده بود که مهارت خاصی در بازی گرفتن از بازیکنان جوان دارد. او توانست کریستین اریکسن، هری کین، سون هیونگ مین، اریک دایر و دله آلی را به دنیای فوتبال معرفی کند و نقش تاثیرگذاری در پیشرفت آن‌ها داشت.

به مرور زمان، پیشرفت تیم چلسی به چشم آمد. او توانست از مالو گوستو به کول پالمر به بهترین شکل ممکن بازی بگیرد و آن‌ها را تبدیل به ستاره کند. اما باز هم مدیران باشگاه درباره آینده او شک و تردید دارند.

به نقل از مت لاو، خبرنگار نشریه تلگراف، مدیران چلسی پس از دیدار تیمشان مقابل بورنموث عملکرد کل فصل پوچتینو را مورد بررسی قرار خواهند داد. احتمالا کسب سهمیه اروپایی، نقش مهمی را در تصمیم مدیران چلسی برای حفظ یا برکناری پوچتینو ایفا می‌کند.

1428