توافق شفاهی مدافع چپ فرانسوی آث میلان با بایرن مونیخ

توافق شفاهی مدافع چپ فرانسوی آث میلان با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- تئو هرناندز دفاع چپ تیم ملی فرانسه و آث میلان با بایرن مونیخ به توافقات شفاهی رسیده و بنظر مشکل برای پیوستن به جمع باواریایی‌ها در تابستان امسال ندارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به خروج احتمالی آلفونسو دیویس مدافع چپ کانادایی تیم بایرن مونیخ و پیوستن او به رئال مادرید در تابستان پیش‌رو، این تیم به دنبال جذب تئو هرناندز مدافع چپ تیم ملی فرانسه و میلان است‌.

به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، تئو هرناندز با بایرن مونیخ برای پیوستن به این تیم در تابستان به توافق شخصی رسیده و مشکلی برای حضور در جمع باواریایی‌ها ندارد. بیلد آلمان نیز خبر از بایرن‌ مونیخ با تئو هرناندز برای جانشینی آلفونسو دیویس را می‌دهد. اما در ادامه گفته شده که باید دید میلان زیر باز فروش یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان ترکیب خود می‌رود یا خیر. این موضوع تا حدودی به سرمربی آینده میلان بستگی خواهد داشت.

تئو هرناندز ۲۶ ساله در فصل ۲۰۱۹/۲۰ از رئال مادرید به میلان پیوست و توانست عملکرد و پیشرفت درخشانی داشته باشد تا در سال ۲۰۲۱ نیز به تیم ملی فرانسه دعوت شود. او در پنج فصل حضور در جمع روسونری توانسته ۲۱۲ بازی انجام دهد و آمار ۲۹ گل و 42 پاس گل را به ثبت برساند.

۱۴۲۸