خشم هواداران از غیبت یک ستاره در میان نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس

خشم هواداران از غیبت یک ستاره در میان نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اعتقاد دارند که جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس یک شوخی است چرا که یک چهره مهم از میان نامزدها خط خورده است.

به گزارش فوتبالی، نامزدهای بهترین بازیکن جوان و بهترین بازیکن سال لیگ انگلیس اعلام شدند. اودگارد و دکلان رایس پس از درخشش در آرسنال و کول پالمر پس از نمایش خوبشان در چلسی در لیست قرار گرفتند. اولی واتکینس و الکساندر ایساک پس از آمار درخشان گلزنی در استون ویلا و نیوکاسل در لیست جای گرفته اند. ویرجیل فن دایک از لیورپول و هالند و فودن از سیتی نیز در لیست نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس هستند.

هواداران اما معتقد هستند که یک بازیکن دیگر از منچسترسیتی هم باید در لیست قرار می گرفت. در حقیقت رودریگو هرناندز هافبک اسپانیایی بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است و بدون شک سیتی بدون او در این فصل نمی توانست نتایج کنونی را کسب کند.

یک هوادار در توییتر نوشته است :" این که رودری حتی در لیست هم قرار نگیرد آن هم در حالی که بهترین بازیکن لیگ انگلیس است، کاملا مضحک است." دیگری نوشته است:" رودری کجاست؟ فکر می کنم که باید یک خیریه برای پیدا کردن رودری ایجاد کنیم." و دیگری هم نوشته است:" بی احترامی به رودری یک جوک است." و دیگری هم نوشته است:" رودریگو در میان نامزدها نیست؟ دارید شوخی می کنید؟" و دیگری هم نوشته است" این شوکه کننده است. دنیای فوتبال لیاقت او را ندارد."

4125