واکنش جالب بلینگام به رویارویی با باشگاه سابقش در فینال لیگ قهرمانان

واکنش جالب بلینگام به رویارویی با باشگاه سابقش در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام هافبک انگلیسی رئال مادرید می گوید آماده تقابل با باشگاه سابقش، بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب در یک دیدار جذاب، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در ابتدا، آلفونسو دیویس با یک گل زیبا بایرن را پیش انداخت، اما در دقایق پایانی، خوسلو به داد رئالی ها رسید و با 2 گل در دقایق 87 و 90+1، حکم صعود رئال به فینال را امضا کرد. 

حالا بلینگام و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید با دورتموندی بازی کنند که توانسته بدون خوردن حتی یک گل، پاریسن ژرمن را شکست دهد. جالب این است که بلینگام در تابستان گذشته با رقم 103 میلیون یورو از همین دورتموند به لوس بلانکوس پیوست و حالا باید به مصاف تیم سابقش در لیگ قهرمانان برود. 

بلینگام به خبرنگاران گفت: "من خیلی خوشحال هستم. خانواده ام در ورزشگاه حضور داشتند که باعث شد ارزش این برد چند برابر شود. برای من، بازی در فینال چمپیونز لیگ، بسیار احساسی خواهد بود. زیدان منبع الهام من است، همچنین کلارنس سیدورف. امیدوارم بتوانم عملکردی مثل آن ها داشته باشم. هیچ وقت فکر نمی کردم در فینال با تیم سابقم بازی کنم."

4416