ستاره پالمیراس از پروژه آینده چلسی هیجان زده است

ستاره پالمیراس از پروژه آینده چلسی هیجان زده است

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جوان باشگاه پالمیراس از پروژه باشگاه چلسی استقبال کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو
پس از اینکه باشگاه چلسی پروژه خود را برای آینده به ستاره جوان باشگاه برزیلی پالمیراس یعنی استوائو ویلیان ارائه کرد این بازیکن از این پروژه استقبال کر‌ده و نسبت به حضور در چلسی ابراز تمایل کرده است. چلسی میخواهد پس از توافق شخصی با این ستاره ۱۷ ساله هر چه زودتر قرارداد خود با استوائو ویلیان را امضا کند. به همین دلیل مذاکرات با پالمیراس در حال انجام است در حالی که چلسی می خواهد این اتفاق را در روزهای آینده سرعت ببخشد تا از هرگونه هایجک شدن این بازیکن توسط رقبایی مانند بایرن مونیخ جلوگیری کند.

مدیران باشگاه چلسی معتقد هستند که او یک استعداد فوق العاده است و باشگاه لندنی فرصت بزرگی برای امضا قرارداد با یک بازیکن آینده دار خواهد داشت.‌ آرسنال نیز تلاش هایی برای هایجک کردن استوائو ویلیان داشته است اما چلسی هنوز هم پیشتاز رقابت است. ادو مدیر ورزشی برزیلی باشگاه آرسنال می خواهد آندری کوری مدیر برنامه برزیلی این ستاره را راضی کند تا موکل او را به شمال لندن بیاورد.

بایرن مونیخ نیز در روزهای اخیر پرس و جو هایی برای جذب استوائو ویلیان انجام داده است و تیم آلمانی میخواهد هر تلاشی را برای شکست دادن چلسی در پروسه جذب این بازیکن انجام دهد.

۱۰۰۹