پیش‌بازی هوادار - پرسپولیس؛ فرصت صدرنشینی حداقل دو روزه

پیش‌بازی هوادار - پرسپولیس؛ فرصت صدرنشینی حداقل دو روزه

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس این فرصت را دارد تا با برد هوادار، حداقل دو روز صدرنشین لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، هوادار میزبان پرسپولیس است. مسابقه‌ای که در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی به نفع سرخ‌ پوشان پایتخت به پایان رسید.

هواداری‌ها در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که این تیم پس از باخت به تراکتور و استقلال دیگر هیچ شکستی را تجربه نکرده تا در سال جدید شکست ناپذیر بوده باشد. شاگردان مسعود شجاعی در هفت مسابقه اخیر خود به سه برد و چهار تساوی دست یافته‌اند و باید دید فردا مقابل تیم مدعی قهرمانی پرسپولیس چه عملکردی از خود ارائه خواهند کرد.

در سمت مقابل سرخ پوشان تهرانی به خوبی می‌دانند برای ادامه دادن کورس قهرمانی با رقیب سنتی خود یعنی استقلال باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و البته در صورت برد می‌توانند حتی به صورت موقت و در فاصله دو روزه بازی استقلال در روز دوشنبه برابر فولاد، صدرنشین لیگ شوند و برای ادامه این صدرنشینی چشم به بازی آبی‌ها مقابل شاگردان عبدالله ویسی داشته باشند.

پرسپولیس در مدت اخیر عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته و توانسته از ده دیدار اخیر لیگ برتری خود به هشت برد و دو تساوی برسد که این دو مساوی هم‌ مقابل دو تیم مدعی استقلال و سپاهان بوده تا سرخ‌ها به جز این دو تیم، مقابل هر تیمی در چارچوب لیگ برنده باشند و باید دید اوسمار ویرا می‌تواند این روند مثبت را ادامه دهد یا نه.

اما مسابقه دو تیم باتوجه به میزبانی هوادار تهران، در ورزشگاه پاس قوامین تهران یا همان ورزشگاه دستگردی خواهد بود که این موضوع منجر خواهد شد تماشاگران امکان حضور در بازی را نداشته باشد که این می‌تواند بدترین خبر ممکن برای علاقه مندان پرسپولیسی باشد. البته ذکر این نکته الزامی است تمامی مسابقات هوادار و حتی پیکان در این استادیوم بدون تماشاگر بوده است.

دو تیم تاکنون پنج بار مقابل یکدیگر صف‌ آرایی کرده‌اند که حاصل کار دو برد برای قرمزها و یک برد برای بنفش‌ها بوده و دو بازی هم مساوی شده و باید دید نتیجه جدال ششم چگونه خواهد بود. همچنین مسعود شجاعی پیش از این یک بار به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس قرار گرفته که بازنده بوده است.

نتیجه هفته گذشته: هوادار انزلی به تساوی یک بر یک مقابل ملوان رسید و پرسپولیس در قائمشهر با نتیجه دو بر یک، نساجی را شکست داد.

وضعیت در جدول: هوادار با ۲۹ امتیاز یازدهم است و پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در رده دوم جای دارد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - پرسپولیس

شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۸:۲۰

ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم داوری: حسن اکرمی، علیرضا مرادی، محمدعلی پورمتقی و کیوان علیمحمدی

1997