فصل برای وینگر آلمانی بایرن مونیخ به پایان رسید

فصل برای وینگر آلمانی بایرن مونیخ به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام باشگاه بایرن مونیخ سرژ گنبری دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و این بازیکن ادامه فصل را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، سرژ گنبری وینگر آلمانی بایرن مونیخ در بازی چهارشنبه شب مقابل رئال مادرید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با باخت و حذف باواریایی‌ها همراه شد، از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و این بازیکن به مدت چند هفته‌ از میادین دور خواهد بود.

با توجه به مدت مصدومیت این وینگر آلمانی بنابراین فصل برای او با بایرن مونیخ به پایان رسیده و همچنین درباره آمادگی و حضور او برای حضور در اردوی تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نیز شک‌وتردیدهایی وجود دارد.

همچنین جمال موسیالا هافبک آلمانی بایرن مونیخ نیز پس از بازی تایید کرد که با درد بازی می‌کرده دلیل تعویض او هم این موضوع بوده است. او گفت که از ناحیه زانو همچنان درد می‌کند و یک ماه است که این درد را احساس می‌کند. همچنین اندکی نگران است که اوضاع بدتر شود و شاید حضور او در جام‌ ملت‌های اروپا در حاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

موسیالا اذعان داشت که در یک ماه اخیر با مسکن و دارو بازی می‌کرده و این موضوع اندکی آزاردهنده است. اما او در مورد حضور در یورو امیدوار است و انتظار دارد با توجه به پایان فصل و زمانی که تا شروع رقابت‌های یورو باقی مانده، بتواند آمادگی خودش را بالا ببرد تا به اردوی تیم ملی آلمان برسد و حضور داشته باشد.

۱۴۲۸