دوئل جذاب یادگار، اخباری یا پورحمیدی؛ قلب تراکتوری‌ها پیش کیست!؟

دوئل جذاب یادگار، اخباری یا پورحمیدی؛ قلب تراکتوری‌ها پیش کیست!؟

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تراکتور و گل گهر دیداری است که شاید بیشتر جذابیت آن به رویارویی دروازه بان های دو تیم برگردد.

به گزارش فوتبالی، شاید اصلی ترین جذابیت دیدار فردای تراکتور و گل گهر، بازگشت محمدرضا اخباری برای بازی در مقابل تی‌تی‌ها به تبریز باشد. دیداری که قارتال سابق برای اولین بار پس از جدایی در مقابل دیدگان هواداران تراکتوری در ورزشگاه یادگار خواهد داشت.

اما حضور اخباری در تبریز از جنبه های دیگری هم اهمیت پیدا کرده و آن نوع رفتار تماشاگران تراکتوری در انتقاد به حسین پورحمیدی بوده است. همین چند هفته پیش بود که فریاد نام اخباری در انتقاد به عملکرد سنگربان تراکتور از سکوها شنیده شد و در فضای مجازی هم که شاید روزی نبوده که با یادآوری اخباری، به پورحمیدی کنایه زده نشده باشد.

با اینکه پورحمیدی در مجموع این فصل عملکرد بدی هم نداشته و آمار کلین شیت های وی گویای این موضوع است اما وقتی صحبت از علاقه وافر و تعصب باشد، این موارد در قاب منطق نمی‌گنجد. جدایی اخباری موضوعی است که از ابتدای فصل ناراحتی های بسیاری برانگیخت ولی نکته مغفول اینجاست که دروازه بان کنونی تراکتور هیچ تقصیری در حدوث این اتفاق نداشته است.

اما همه این تفاسیر باعث خواهد شد رویارویی و دوئل دروازه بانان دو تیم بسیار مورد توجه باشد. باید دید شماره یک یادگار فردا چه کسی است؟ آیا پورحمیدی می‌تواند شانزدهمین کلین شیت خود را ثبت کند یا اخباری با عملکرد خود دوباره از تی‌تی‌ها دلربایی خواهد کرد؟ و شاید بزرگترین پارادوکس هواداری، فردا در تبریز این باشد که در جهت موفقیت تراکتور، کدام دروازه بان موفق‌تر عمل کند!؟

1997