مرد سال آسیا: باید با ایران قهرمان جام جهانی شویم

مرد سال آسیا: باید با ایران قهرمان جام جهانی شویم

پایگاه خبری فوتبالی- پرافتخارترین فوتسالیست سال ایران می‌گوید آرزوی وی قهرمانی با تیم ملی در جام‌جهانی است.

به گزارش فوتبالی، مسلم اولادقباد ستاره این روزهای فوتسال ایران است. بازیکنی که توانسته در یک فصل با تیم باشگاهی خود پالما برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و با تیم ملی هم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را کسب کند. اولادقباد که عنوان مرد سال آسیا را هم از آن خود کرد، در مصاحبه با خبرنگار “فوتبالی” مدعی است از عملکرد امسال خود رضایت صد در صدی ندارد و آرزوی فوتسالی وی قهرمانی با تیم ملی در جام جهانی است. ستاره ایرانی همچنین خبر از تمایلش به بازگشت به لیگ برتر ایران به دلیل مشکلات ویزایی خانواده‌اش داد.

دومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا؟

دو بار با پالما توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم که کار بسیار بزرگی است. قهرمانی در این رقابت ها واقعا دشوار است چرا که تیم های بسیار خوبی همانند بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و بارسلونا حضور دارند که فوق العاده قوی هستند و بابت اینکه توانستم برای پالما بازی کنم و قهرمان اروپا شویم، بسیار خوشحال و شکرگزارم.

حس و حال کسب عناوین مرد سال آسیا، قهرمان جام ملت‌های آسیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

این لطف خدا بوده که چنین آماری ثبت شده ولی مهم‌تر از هر چیزی قهرمانی با تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا بود که از نظر من مهم ترین بود و ارزش بالایی برایم داشت. این مسابقات مقدماتی جام جهانی هم بود و برای تیم ملی کشورم بسیار مهم بود. تمام تمرکزم ادامه این روند و شاد کردن دل مردم ایران است.

تصور کسب این عناوین در یک فصل فوتبالی؟

در ذهن خودم این تصورات را داشتم که چه با تیم ملی و چه با پالما این قهرمانی ها را به دست بیاوریم. به نظرم از این بهتر هم می‌شد که برایم رقم بخورد ولی در شرایط بسیار سختی، مصدومیت برایم پیش آمد و نتوانستم عملکردی که برای خودم راضی کننده باشد، داشته باشم. با این وجود خوشحالم با مصدومیت همسترینگ توانستم به تیم ملی و پالما در جهت کسب قهرمانی کمک کنم.

بازگشت به ایران؟ بله تمایل دارم

می‌خواهم با مدیرعامل باشگاه پالما صحبت کنم و باید دید به توافق می رسیم یا نه. یک سال دیگر با پالما قرارداد دارم ولی به خاطر مشکلات ویزایی که برای خانواده‌ام پیش آمده، تمام تلاشم بازگشت به ایران است ولی بستگی به این دارد که بتوانم پالما را راضی کنم و رضایت بگیرم.

آرزوی فوتسالی؟ قهرمانی جهان با تیم ملی

بحث کم شدن انگیزه اصلاً نیست و از قضا بیشتر هم می‌شود ولی باید شرایط مهیا باشد و البته زندگی حرفه‌ای را ادامه داد تا موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. امیدوارم با تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی گرفته و قهرمان جهان شویم. تمام آرزوی من قهرمانی با تیم ملی در جام جهانی است و امیدوارم فدراسیون بازی های دوستانه خوبی فراهم کند و پشت تیم ملی باشد تا قهرمان جهان شویم.

1997