آزمون سخت خارجی‌ها در تبریز؛ آلوز بهتر است یا تورس؟

آزمون سخت خارجی‌ها در تبریز؛ آلوز بهتر است یا تورس؟

پایگاه خبری فوتبالی- دو خارجی باکیفیت فوتبال ایران تقابلی جذاب را تجربه خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز و روبرتو تورس دو بازیکن خارجی باکیفیت فوتبال ایران هستند. بازیکنانی که توانسته‌اند در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر ایران باز هم موثر نشان دهند و حتی بهترین بازیکن کنونی تیم خود از لحاظ آمار و ارقام باشند.

آلوز این فصل علاوه بر ده پاس گلی که برای تی‌تی‌ها ارسال کرده و در حال حاضر با یک پاس گل بیشتر نسبت به ابوالفضل جلالی در صدر برترین پاسورهای فصل قرار دارد، سه گل هم به ثمر رسانده تا به طور مستقیم در ۱۳ گل پرشورها تاثیرگذار بوده باشد. بازیکنی که می‌توان ادعا کرد به جرات محبوب ترین بازیکن کنونی تی‌تی‌هاست و مسابقه‌ای نیست که توسط سکوها تشویق نشود.

در سمت مقابل روبرتو تورس با سابقه بازی در لالیگا پس از نیم فصل حضور در جمع فولاد، ابتدای فصل جاری باوجود پیشنهاداتی که داشت، به گل گهر پیوسته و توانسته در این تیم مهره‌ای تاثیرگذار باشد. ستاره اسپانیایی در ۲۰ بازی برای تیم سیرجانی در تمامی رقابت‌ها، ۷ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل ارسال کرده تا نشان دهد در ۳۵ سالگی هم در اوج آمادگی قرار دارد.

حال باید منتظر رویارویی آلوز و تورس در بازی فردا باشیم و ببینیم کدام بازیکن خواهد توانست تفاوت‌ها را رقم بزند و به نوعی کار را برای تیمش دربیاورد.

1997