سوت هوادار و پرسپولیس به اکرمی رسید؛ آن اشتباه مرگبار

سوت هوادار و پرسپولیس به اکرمی رسید؛ آن اشتباه مرگبار

پایگاه خبری فوتبالی- با انتخاب کمیته داوران، حسن اکرمی مامور قضاوت رویارویی هوادار و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم شده است.

به گزارش فوتبالی، اکرمی متولد شهریور ماه 1363 در گنبدکاووس است و مدرک مهندسی عمران دارد و در یک شرکت ساختمانی، مشغول به کار است.

اکرمی این هفته برای دهمین بار در لیگ 23 داوری می‌کند. او در 9 قضاوت قبلی‌اش، 34 اخطار داده، یک بازیکن را اخراج کرده و 2 پنالتی هم گرفته است. او تا به حال 89 بازی را در تاریخ لیگ برتر سوت زده و چنین بیلانی را ثبت کرده است: 339 کارت زرد، 21 کارت قرمز که 9 تایش مستقیم بوده و اعلام 30 ضربه پنالتی. در کارنامه او، قضاوت فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم دیده می‌شود. 

این، دومین قضاوت اکرمی برای پرسپولیس در این فصل پس از برد 2 صفر بیرون از خانه برابر فولاد است. اکرمی برای اولین بار قاضی بازی هوادار در لیگ 23 شده است. 

اکرمی سابقه سوت زدن 7 بازی پرسپولیس را در همه رقابتها دارد شامل 3 برد، 3 مساوی و یک باخت. در این بازیها، 14 کارت زرد و یک کارت قرمز از جیب او خارج و قرمزها صاحب 3 ضربه پنالتی شده‌اند. 4 بازی هوادار با قضاوت اکرمی برگزار شده شامل یک برد، 2 مساوی و یک باخت. در این بازیها، او 8 کارت زرد به بازیکنان این تیم داده است.

این برای دومین بار است که اکرمی مامور قضاوت رویارویی پرسپولیس و هوادار است. در مرتبه قبلی، تنها برد هوادار برابر قرمزها در تاریخ رویارویی‌های‌شان رقم خورد. دیداری که البته با گاف مرگبار اکرمی به ضرر پرسپولیس همراه بود چراکه چند ثانیه قبل از رقم خوردن تنها گل بازی، او می‌بایستی به سود قرمزها اعلام خطا می‌کرد.

* قضاوت برای هوادار در تاریخ لیگ برتر

  لیگ 21: هوادار صفر- نساجی صفر/ 3 کارت زرد  

  لیگ 22: هوادار صفر- استقلال یک/ یک کارت زرد

  لیگ 22: پرسپولیس صفر- هوادار یک/ 4 کارت زرد

  مجموع: یک برد- یک مساوی- یک باخت- 8 اخطار

* قضاوت برای پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

  لیگ 16: پرسپولیس 3- ذوب‌آهن 3/ 3 کارت زرد و یک پنالتی (با ضربه طارمی، گل شد)

  لیگ 20: سایپا صفر- پرسپولیس صفر/ 3 کارت زرد و یک کارت قرمز (کمال کامیابی‌نیا)

  لیگ 21: مس رفسنجان یک- پرسپولیس یک/ یک کارت زرد و یک پنالتی (با ضربه ترابی، گل شد)

  لیگ 21: پرسپولیس یک- فولاد صفر/ 2 کارت زرد

  لیگ 22: پرسپولیس صفر- هوادار یک/ 2 کارت زرد

  لیگ 23: فولاد صفر- پرسپولیس 2/ 2 کارت زرد

  مجموع: 2 برد- 3 مساوی- یک باخت- 13 اخطار- یک اخراج- 2 ضربه پنالتی

5390