بازخوانی تنها رویارویی شجاعیِ سرمربی با پرسپولیس؛ در سوگ انصاریان

بازخوانی تنها رویارویی شجاعیِ سرمربی با پرسپولیس؛ در سوگ انصاریان

پایگاه خبری فوتبالی- رویارویی هوادار با پرسپولیس، دومین مصاف مسعود شجاعی با قرمزها در نقش سرمربی است. در مرتبه قبلی، او هدایت تراکتور را برعهده داشت و درنهایت تیمش در خانه با یک گل شکست خورد. 

به گزارش فوتبالی، یک روز قبل از این بازی، علی انصاریان به دلیل کرونا فوت کرد و به همین دلیل، بازیکنان پرسپولیس با پیراهن مشکی روانه زمین شدند و حتی گل‌شان را هم به او، تقدیم کردند. 

* شجاعی در ابتدای راه

همکاری تراکتور با علیرضا منصوریان، تنها 5 هفته دوام آورد. مدیران تراکتور پس از برکناری او، نیمکت تیم‌شان را به مسعود شجاعی سپردند. تراکتور در هفته چهاردهم از پرسپولیس میزبانی کرد و این بازی، نهمین سرمربیگری شجاعی بود که تنها یک بازی دیگر، تمدید شد. در طرف مقابل، یحیی گل‌محمدی همچنان روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت. 

* ترکیب‌های ویژه

مسعود شجاعی در این بازی، ترکیب ویژه‌ای را روانه زمین کرد. زوج مرکز خط دفاع با حضور محمدرضا خانزاده و وفا هخامنش تشکیل شده بود درحالیکه هادی محمدی روی نیمکت حضور داشت. در این چیدمان 2-4-4 لوزی شکل، شجاعی از خودش به عنوان راس جلوی مرکز زمین سود برد و حتی یک دقیقه هم حاضر نشد به اشکان دژآگه بازی بدهد. احسان حاج‌صفی، هافبک چپ بود و محمد عباس‌زاده و حمزوئی هم مهاجمان میزبان بودند. گل‌محمدی هم طبق معمول با 1-3-2-4 تیمش را روانه زمین کرد. در این بازی، زوج جلال حسینی در مرکز خط دفاع، کمال کامیابی‌نیا بود. در سمت راست، زوج شیری و نعمتی و در سمت چپ، ترکیب آقایی و پهلوان حاضر بودند و وحید امیری در پست شماره 10 بازی کرد. روی نیمکت قرمزها، آرمان رمضانی حضور داشت.

* نیمه اول

تراکتور، شروع خوبی داشت ولی خروج لک در همان دقیقه اول، اجازه گلزنی به حمزوئی نداد. لک، ستاره نیمه اول بود و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. او دقیقه 20 هم عباس‌زاده را ناکام گذاشت. ضربات خطرناک عباس‌زاده در دقیقه 34 و حاج‌صفی در دقیقه 39 هم جایی در چارچوب نداشت.

* نیمه دوم

حمزوئی دقیقه 48 بازهم یک موقعیت خوب را از دست داد. دقیقه 51 اما بالاخره دروازه‌ای باز شد. ارسال نوراللهی با ضربه سر جلال حسینی، وارد دروازه اخباری شد. دقیقه 60، پهلوان می‌توانست گل دوم را بزند ولی تکل فخرالدینی و واکنش اخباری، توپ را دفع کرد. دقیقه 75، محل درخشش فوق‌العاده اخباری بود. او، ابتدا ضربه نعمتی را از زاویه بسته دفع کرد، سپس در ریباند، شوت نوراللهی را مهار کرد و درنهایت عالیشاه را ناکام گذاشت. دقیقه 4+90 هم وحید امیری، موقعیتی خوب نصیبش شد ولی در مصافی تک به تک نتوانست اخباری را مغلوب کند. درنهایت سود مهدی سیدعلی، برد یک صفر میزبان را قطعی کرد.

5390