واکنش یورگن کلوپ به شایعات انتقال ستاره تیمش به بارسلونا

واکنش یورگن کلوپ به شایعات انتقال ستاره تیمش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شایعاتی که به احتمال جدایی نونیز از آنفیلد در تابستان پیش رو اشاره دارند را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی درباره نارضایتی نونیز در باشگاه لیورپول وجود داشته است که مدعی شده اند این بازیکن اروگوئه ای، مایل به انتقال به بارسلونا است، جایی که گفته می‌شود آبی اناری‌ها او را به عنتوان گزینه جانشینی روبرت لواندوفسکی در نظر دارد.

کلوپ اما اصرار دارد که هیچ چیزی درباره خروج احتمالی نونیز نمی‌داند و از ستاره اروگوئه ای تیمش برای بازگشت به بهترین فرم خود حمایت کرده است:" هیچ گمانه زنی در اینباره وجود ندارد. این مسئله باید منبعی خارجی داشته باشد زیرا من چیزی در اینباره نمی‌دانم اما شاید دیگر من در این موضوع‌ها دخیل نباشم. در حال حاضر چیزی جریان ندارد، این شرایط حال حاضر ماست. این شرایط برای یک بازیکن جوان واقعا دشوار است. او نسبت به انتظارات موجود آگاه است. شرایط دشواری است و شما باید از این شرایط عبور کنید. هیچ راهی جز عبور از این شرایط وجود ندارد و این کاری است که او در حال انجام آن است. ما تلاش می‌کنیم تا به هر شکلی به او کمک کنیم اما در پایان، خودتان باید به جنگ آن بروید، این بخشی از دوران حرفه ای شما در فوتبال است."

2102