اوسمار از تیمش رفع اتهام کرد؛ به اورونوف وابسته نیستیم!

اوسمار از تیمش رفع اتهام کرد؛ به اورونوف وابسته نیستیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس درباره نقش اورونوف در بازی‌های این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس امروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش با هوادار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. این بازی فردا از ساعت 18:20 در ورزشگاه دستگردی تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

یکی از سوالاتی که در این نشست از اوسمار پرسیده شد درباره نقش پررنگ اوستون اورونوف در برنامه‌های هجومی پرسپولیس بود. برخی کارشناسان و فوتبالدوستان معتقدند پرسپولیس بیش از اندازه به این ستاره ازبکستانی متکی است.

در همین بازی اخیر پرسپولیس با نساجی که با برتری دو بر یک پرسپولیس تمام شد اورونوف هر دو گل شاگردان اوسمار را زد. آن هم در حالی که پرسپولیس با اخراج سروش رفیعی یک بازیکن کمتر داشت اما با پاس عالیِ سینا اسدبیگی و فرار تماشایی اورونوف به گل برتری رسید.

امروز در نشست خبری یکی از خبرنگاران در این باره گفت: به نظر می‌رسد همه بار تهاجمی پرسپولیس روی اوستون ارونوف قرار گرفته است.» طرح این مساله می‌توانست اوسمار را عصبانی کند اما سرمربی برزیلی با آرامش با این سوال برخورد کرد.

اوسمار در این باره گفت: «اورونوف دوران خوبی دارد و بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند، اما همه بازیکنان کمک می‌کنند که چنین اتفاقی بیفتد. فقط اورونوف نیست که عملکرد خوبی دارد. سایر بازیکنان هم خوب کار می‌کنند تا بازی اورونوف دیده شود. عیسی آل‌کثیر عملکرد خوبی در خط حمله دارد و مدافعان ما برای گلزنی به مهاجمان کمک می‌کنند. شاید یک بازیکن بیشتر دیده شود، اما همه بازیکنان به او کمک می‌کنند.»

اورونوف در 9 بازی که در لیگ برتر برای پرسپولیس انجام داده 4 گل زده است. در جام حذفی هم در دو بازی یک گل زده و یک پاس گل داده است. او جزو بازیکنان موثر پرسپولیس محسوب می‌شود و در بین هواداران این تیم هم به شدت محبوب شده است.

1359